سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عبرت های عاشورا (دو هفته نامه ی نماز جمعه)

ارسال  شده توسط  irandoosty7 در 86/7/19 4:3 عصر

¨    نظر سنجی ها در امریکا موید این مطلب است که محبوبیت دکتر احمدی نژاد دربین مردم امریکا به شدت افزایش یافته است به طوری که در نظرسنجی موسسه «دیلی کاس دات کام» چهل درصد مردم امریکا به رئیس جمهور ایران رأی دادند.

¨    سرلشگر جعفری فرمانده جدیدکل سپاه اعلام کرد : براساس نظر و موافقت رهبر معظم انقلاب مسئولیت فرماندهی بسیج نیز مستقیماً به فرمانده کل سپاه واگذار شد.

¨    یک روزنامه لبنانی افشا کرد : اسناد و مدارک محرمانه ، حاکی از آن است که جاسوسان موساد ، برای بررسی دقیق وضعیت تأسیسات هسته ای ایران و همچنین ترور مقامات و دانشمندان ایرانی با استفاده از گذرنامه های اروپایی (آلمانی) به ایران مسافرت می‌کنند.

¨    مربی مسیحی تیم والیبال جوانان جمهوری اسلامی با تأکید بر لزوم نماز اول وقت برای بازیکنان تیم گفت : این جوانان ، هر وقت نماز خود را اول وقت می خوانند با انرژی خاصی وارد میدان می‌شوند.

¨  مدیر عامل شرکت ایران خودرو تمامی اعضای هیئت مدیره یکی از شرکت های تابعه این شرکت خودروسازی را به دلیل دریافت پاداش های کلان و عضویت در هیئت مدیره های مختلف از کار بر کنار کرد . گفتنی است هر کدام از این افراد در سال گذشته 60 تا 70 میلیون پاداش دریافت کرده اند. 

¨  بهروز افخمی کارگردان سریال فرزند صبح در گفتگو با امید جوان ادعا کرد : شریفی نیا به سفارش سید حسن خمینی نقش حاج احمد آقا را بازی کرد!!

¨    مسئول حقوق بشر سازمان ملل در سرزمین های اشغالی گفت : دبیر کل سازمان ملل طرفدار اسرائیل است.

دانلود کل خبرها

عبرت های عاشورا 13 مهر 1386


عبرت ها ی عاشورا

ارسال  شده توسط  irandoosty7 در 86/6/6 3:10 صبح

  • فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پرواز جت آموزشی (یا حسین ) در آینده خبر داد.
  • هاله اسفندیاری ، جاسوسی ، که به دنبال کودتای نرم در ایران بوده است ، با قرار وثیقه 300 میلیون تومانی آزاد شد . گفتنی است : این رقم حدود 320 هزار دلار می‌شود که برای آمریکا و کسانی که  تا به حال میلیون ها دلار را خرج براندازی نظامی جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند بسیار ناچیز است.
  • دبیر کل جمعیت موسوم به حزب ا... ایران در اظهاراتی شگفت انگیز با اعلام اینکه تیراژ روزنامه‌اش به 5/2 میلیون نسخه در روز می‌رسد گفته است : قصد داریم در برنامه بعدی ، تیراژ روزنامه حزب ا... را به 5 میلیون نسخه برسانیم ! وی افزود حزب ا... ایران قصد دارد باشگاهی در حد منچستریونایتد نگلستان راه اندازی کند . اظهارات دبیر این حزب تازه تأسیس منتقد دولت ، در حالی است که کل تیراژ روزنامه های مختلف کشور به انضمام روزنامه های ورزشی و اقتصادی جمعاً به 5/2 میلیون تیراژ نرسیده است . به نظر می‌رسد وی با ابزار چنین سخنان اغراق‌آمیزی بیشتر به دنبال مطرح کردن خود می‌باشد.
  • وزیر سابق نفت در مراسم تودیع خود گفت : من اصلاً استعفا ندادم ، توان کار داشتم ، دارم و خواهم داشت .کسی هم که توان کار دارد ، استعفا نمی‌دهد. تشخیص رئیس جمهور جابه‌جایی بود . بنده هم مطیع امر هستم و در نظام جمهوری اسلامی یک خدمتگزار کوچک هستم و در هر جا صلاح بدانند ، کار می‌کنم.
  • جرج بوش تیمی مطالعاتی تحت نظارت خود ، متشکل از کارشناسان مسائل خاورمیانه و اسلام در وزارت امور خارجه ، چند نفر از از سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و نخبگان مسلمان مقیم  آمریکا را تشکیل داده که اطلاعاتی در مورد امام زمان (عج) و اعتقادات مسلمانان به آن حضرت ، به وی بدهند .
  • به گزارش خبرگزاری رویترز ، پوشش زنان مسلمان و محجبه ، مورد توجه زنان اروپایی قرار گرفته و تبدیل به مد روز شده است . گفتی است برخی دولت مردان  کشورهای اروپایی از همه‌گیر شدن این گونه مدها ابراز نگرانی کرده‌اند.
  • مافیای سینمای ایران که توسط یکی از بازیگران مشهور سینما اداره می‌شود ، شرط آغاز به کار بازیگر را صرف مبالغ کلان وتن دادن به مسائل غیر اخلاقی قرار داده است . م.ش که به فساد اخلاقی مشهور است و از توابین گروهک منافقین می‌باشد ، معرفی بازیگران مرد برای ایفای نقش در سینما را مشروط به پرداخت اولیه 7-8 میلیون تومان کرده است . همچنین بازیگران زن ، علاوه بر پیش پرداخت با صراحت ، به تن دادن به مسائل غیر اخلاقی برای پیشرفت سریع ! دعوت می‌شوند . این شبکه مافیایی به دلیل ارتباط گیری با اغلب کارگردانان ، بر سینمای کشور مسلط شده است .  منبع :