¨    نظر سنجی ها در امریکا موید این مطلب است که محبوبیت دکتر احمدی نژاد دربین مردم امریکا به شدت افزایش یافته است به طوری که در نظرسنجی موسسه «دیلی کاس دات کام» چهل درصد مردم امریکا به رئیس جمهور ایران رأی دادند.

¨    سرلشگر جعفری فرمانده جدیدکل سپاه اعلام کرد : براساس نظر و موافقت رهبر معظم انقلاب مسئولیت فرماندهی بسیج نیز مستقیماً به فرمانده کل سپاه واگذار شد.

¨    یک روزنامه لبنانی افشا کرد : اسناد و مدارک محرمانه ، حاکی از آن است که جاسوسان موساد ، برای بررسی دقیق وضعیت تأسیسات هسته ای ایران و همچنین ترور مقامات و دانشمندان ایرانی با استفاده از گذرنامه های اروپایی (آلمانی) به ایران مسافرت می‌کنند.

¨    مربی مسیحی تیم والیبال جوانان جمهوری اسلامی با تأکید بر لزوم نماز اول وقت برای بازیکنان تیم گفت : این جوانان ، هر وقت نماز خود را اول وقت می خوانند با انرژی خاصی وارد میدان می‌شوند.

¨  مدیر عامل شرکت ایران خودرو تمامی اعضای هیئت مدیره یکی از شرکت های تابعه این شرکت خودروسازی را به دلیل دریافت پاداش های کلان و عضویت در هیئت مدیره های مختلف از کار بر کنار کرد . گفتنی است هر کدام از این افراد در سال گذشته 60 تا 70 میلیون پاداش دریافت کرده اند. 

¨  بهروز افخمی کارگردان سریال فرزند صبح در گفتگو با امید جوان ادعا کرد : شریفی نیا به سفارش سید حسن خمینی نقش حاج احمد آقا را بازی کرد!!

¨    مسئول حقوق بشر سازمان ملل در سرزمین های اشغالی گفت : دبیر کل سازمان ملل طرفدار اسرائیل است.

دانلود کل خبرها

عبرت های عاشورا 13 مهر 1386