• فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پرواز جت آموزشی (یا حسین ) در آینده خبر داد.
  • هاله اسفندیاری ، جاسوسی ، که به دنبال کودتای نرم در ایران بوده است ، با قرار وثیقه 300 میلیون تومانی آزاد شد . گفتنی است : این رقم حدود 320 هزار دلار می‌شود که برای آمریکا و کسانی که  تا به حال میلیون ها دلار را خرج براندازی نظامی جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند بسیار ناچیز است.
  • دبیر کل جمعیت موسوم به حزب ا... ایران در اظهاراتی شگفت انگیز با اعلام اینکه تیراژ روزنامه‌اش به 5/2 میلیون نسخه در روز می‌رسد گفته است : قصد داریم در برنامه بعدی ، تیراژ روزنامه حزب ا... را به 5 میلیون نسخه برسانیم ! وی افزود حزب ا... ایران قصد دارد باشگاهی در حد منچستریونایتد نگلستان راه اندازی کند . اظهارات دبیر این حزب تازه تأسیس منتقد دولت ، در حالی است که کل تیراژ روزنامه های مختلف کشور به انضمام روزنامه های ورزشی و اقتصادی جمعاً به 5/2 میلیون تیراژ نرسیده است . به نظر می‌رسد وی با ابزار چنین سخنان اغراق‌آمیزی بیشتر به دنبال مطرح کردن خود می‌باشد.
  • وزیر سابق نفت در مراسم تودیع خود گفت : من اصلاً استعفا ندادم ، توان کار داشتم ، دارم و خواهم داشت .کسی هم که توان کار دارد ، استعفا نمی‌دهد. تشخیص رئیس جمهور جابه‌جایی بود . بنده هم مطیع امر هستم و در نظام جمهوری اسلامی یک خدمتگزار کوچک هستم و در هر جا صلاح بدانند ، کار می‌کنم.
  • جرج بوش تیمی مطالعاتی تحت نظارت خود ، متشکل از کارشناسان مسائل خاورمیانه و اسلام در وزارت امور خارجه ، چند نفر از از سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و نخبگان مسلمان مقیم  آمریکا را تشکیل داده که اطلاعاتی در مورد امام زمان (عج) و اعتقادات مسلمانان به آن حضرت ، به وی بدهند .
  • به گزارش خبرگزاری رویترز ، پوشش زنان مسلمان و محجبه ، مورد توجه زنان اروپایی قرار گرفته و تبدیل به مد روز شده است . گفتی است برخی دولت مردان  کشورهای اروپایی از همه‌گیر شدن این گونه مدها ابراز نگرانی کرده‌اند.
  • مافیای سینمای ایران که توسط یکی از بازیگران مشهور سینما اداره می‌شود ، شرط آغاز به کار بازیگر را صرف مبالغ کلان وتن دادن به مسائل غیر اخلاقی قرار داده است . م.ش که به فساد اخلاقی مشهور است و از توابین گروهک منافقین می‌باشد ، معرفی بازیگران مرد برای ایفای نقش در سینما را مشروط به پرداخت اولیه 7-8 میلیون تومان کرده است . همچنین بازیگران زن ، علاوه بر پیش پرداخت با صراحت ، به تن دادن به مسائل غیر اخلاقی برای پیشرفت سریع ! دعوت می‌شوند . این شبکه مافیایی به دلیل ارتباط گیری با اغلب کارگردانان ، بر سینمای کشور مسلط شده است .  منبع :